שיווק דיגיטלי לעסקים ביחד עם קמפיין מהיר יכול להניב תוצאות מהירות בעיקר במודל של ADWORDS. מומלץ במודל זה לקנות מיקומים נמוכים וזולים יותר. התשלום תלוי בביקוש ובמיקום ,סביר להניח שבמקומות העליונים מקבלים הרבה יותר קליקים אבל הרבה פחות יחס המרה למכירות שזה מה שמעניין אותנו. פרסום באינטרנט מצריך בדיקה ראשונית.
שיווק דיגיטלי חכם לעסקים הינו הכי המשמעותי ביות בתקופה זו לשיווק באינטרנט, אם בעבר עסקים היו משקיעים את זמנן בפגישות נטוורקינג , כיום המצב השתנה ב 180 מעלות ללא ספק.
בד"כ הגולש בודק ומבצע סקרים ומקליק על כל המודעות עד שהוא מגיע למודעה האחרונה שמציעה לעיתים את המחיר הזול ביותר ,ולכן בשלב הראשון לא מומלץ לקנות את המודעות היקרות. מומלץ לערוך ניסוי לבדיקת המיקום ויחס ההמרה,תוך התחשבות נוספת של יחס ההמרה בדף הנחיתה. רוב המודעות נמצאות על פי רוב בצד שמאל,חלק מהאתרים מקבלים לזמן מסוים ביום עדיפות ועוברים לצד ימין עם רקע הצהוב. אתרים הנמצאים בקישורים הממומנים בגוגל הממוקמים מעל לתוצאות הטבעיות עדיין מקבלים רק 25 אחוז מהחשיפות בהשוואה לאתר הנמצא בצד האורגני וממוקם ראשון. מניסיוני גוגל לא נותן עדיפות לאתר המשלם יותר ובודק את את יחס ההמרה שלו. בסופו של יום מומלץ כן לשלב קידום אורגני ביחד עם קידום ממומן.
כלומר לקבל נוכחות של שני מיקומים בדף הראשון. אם ננסה להשוות בין שני המודלים של הפרסום באינטרנט ,
ניתן להגיד ששמונים עד 100 אחוז אחוז מהגולשים מסתכלים עם העין על צד ימין מיקום 4-1.
מיקום ראשון בקידום הממומן זוכה לחשיפה נמוכה של 50 אחוז בלבד. מיקום 5 בצד שמאל בממומן זוכה לחשיפה נמוכה של 10 אחוז. חברה קידום מקצועית העוסקת גם ב פרסום באינטרנט תוכל לשלב בין שני המודלים ולהתאים את התקציב תוך חלוקה נכונה של עוגת התקציב.
שיווק דיגיטלי לעסקים היו MUST לגל בעלי עסק, חדש או ותיק. קודם כל ולפני הכל חובה להקים אתר אינטנרט, ערוץ פייסבוק , אינסטגרם, יוטיוב וכמבן להפיק סרטונים קצרים המביאים ערך רב לגולש.
בנוסף אפשר לקדם את האתר באופן אורגני וממומן. הפרסום הממומן יכול להיות יקר אבל מן הסתם גם קידום אורגני יעלה לא מעט כסף, בעיקר ביצירת תכנים וקישורים. על מה אני ממליץ? גם וגם... תייצרו תוכן איכותי אך אל תזניחו את הפרסום הממומן בגוגל אדס או יוטיוב.
לסיכום- שיווק דיגיטלי לעסקים חייב להיות ממוקד ואיכותי ולשלב כמה ערוצים במקביל.
ירון יוגב